دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهراد جم چرا ساکتی

Download New Music Mehrad Jam – Chera Saketi

مهراد جم چرا ساکتی

دانلود آهنگ مهراد جم چرا ساکتی

 

دانلود آهنگ جدید مهراد جم چرا ساکتی با لینک مستقیم

 

متن آهنگ چرا ساکتی از مهراد جم

 

چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید
نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی
کاش بودی و امشب کنار من جات بود
نیستی ولی چترت رو صندلی جا موند
چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید
نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی
چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید
نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی

+++

ترانه جدید و زیبای چرا ساکتی مهراد جم کامل

پخش با دو کیفیت 320 و 128 به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک

  • ۹۹/۰۳/۳۰
  • alireza tadaei

مهراد جم چرا ساکتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی