دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امید افخم قلب من آرومه

Download New Music Omid Afkham – Ghalbe Man Aroome

امید افخم قلب من آرومه

دانلود آهنگ امید افخم قلب من آرومه

 

دانلود آهنگ جدید امید افخم قلب من آرومه با لینک مستقیم

 

متن آهنگ قلب من آرومه از امید افخم

 

عاشقم عاشق اون صورت خوش رنگ و لعابت
تو چی داری که دل من شده .. و خرابت
من حسادت میکنم به هرکی میبینه تورو
یا اصن به هر کسی که میبینی تو خوابت

قلب من آرومه کنار تو دلم قرصه
هرجا که لب تر کنی دل میرسه بشمر سه
دیگه حال منو هیچکسی نمیپرسه
میدونن پیش تو خوبم

+++

ترانه جدید و زیبای قلب من آرومه امید افخم کامل

پخش با دو کیفیت 320 و 128 به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک

  • ۹۹/۰۳/۲۵
  • alireza tadaei

امید افخم قلب من آرومه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی