دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ماکان بند با تو

Download New Music Macan Band – Ba to

ماکان بند با تو

دانلود آهنگ ماکان بند با تو

 

دانلود آهنگ جدید ماکان بند با تو با لینک مستقیم

دانلود ترانه زیبای با تو با صدای گروه ماکان با لینک مستقیم و پرسرعت منتشر شد

متن آهنگ باتو از ماکان بند

 

همه چی با تو خوبو عالیه خدایا شکرت چه حالیه
با تو آرومم من من آرومم زیر بارونم من من آرومم
با تو آرومم من من آرومم زیر بارونم من من آرومم
میدونی حال من با تو خیلی خوبه وقتی پیشمی فکر من آرومه
منو تو زیر بارونم با همیم حس خوبیه وقتی تو پیشمی
میدونی حال من با تو خیلی خوبه وقتی پیشمی فکر من آرومه
منو تو زیر بارونم با همیم حس خوبیه وقتی تو پیشمی
با تو آرومم من من آرومم زیر بارونم من من آرومم
با تو آرومم من من آرومم زیر بارونم من من آرومم

 

+++

ترانه جدید و زیبای با تو ماکان بند کامل

پخش با دو کیفیت 320 و 128 به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک

دانلود این ترانه زیبا بصورت اختصاصی منتشر شد از لینک بالای کاور ترانه کلیک کنید

  • ۹۹/۰۳/۲۳
  • alireza tadaei

ماکان بند با تو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی