دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا مریدی فدای سرت

Download New Music Reza Moridi – Fadaye Saret

رضا مریدی فدای سرت

دانلود آهنگ رضا مریدی فدای سرت

 

دانلود آهنگ جدید رضا مریدی فدای سرت با لینک مستقیم

 

متن آهنگ فدای سرت از رضا مریدی

 

تو دریایه محروم و من ساحلت
ولم کردی این هم فدای سرت
اگه جایی روزی تو تنها شدی
میمونه دلم پا به پای دلت
ببین اشکو تو قاب چشمای من
شدی بغض مابین حرفای من
چقدر گفتم این کارو با من نکن
نشو باعث مرگ احساس من
به جای تو یادت هنوز با منه
یکی بی تو اینجا قدم میزنه
مقصر منم آره حق با توعه
محبت زیادیش دلو میزنه

جدیدترین ترانه رضا مریدی به نام فدای سرت کامل

پخش با بهترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت از لینک بالای کاور منتشر شد

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 به همراه پخش آنلاین و تیزر تصویری موزیک

  • ۹۹/۰۳/۱۹
  • alireza tadaei

رضا مریدی فدای سرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی