دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید آرون افشار زلزله

Download New Music Aron Afshar – Zelzele

آرون افشار زلزله

آرون افشار زلزله

 

دانلود آهنگ جدید آرون افشار زلزله با لینک مستقیم

 

متن آهنگ زلزله از آرون افشار

یک دنیا حرف و یک خیابان پر از دلتنگی
من به تو باختم تو داری با کی میجنگی
بی خبرم از تو منم و بغضی جانانه
سهم من از تو پرسه تو شهر دیوانه
ای یار یار یار قدیمی بی تو پر از خاطره هاتم
رفتی از تو بی خبرم من
ای یار یار یار قدیمی بی تو نفس تنگی گرفتم
در هوایت رهگذرم من
ای یار یار یار قدیمی بی تو پر از خاطره هاتم
رفتی از تو بی خبرم من
ای یار یار یار قدیمی بی تو نفس تنگی گرفتم
در هوایت رهگذرم من

+++

همچنین مشاهده کنید :

تمامی آهنگ های آرون افشار (کلیک کنید)

  • ۹۸/۱۰/۲۱
  • alireza tadaei

آرون افشار زلزله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی