دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی مصمم

Download New Music Yousef Zamani – Mosamam

یوسف زمانی مصمم

یوسف زمانی مصمم

 

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی مصمم با لینک مستقیم

 

متن آهنگ مصمم از یوسف زمانی

 

تو تا حالا عاشق نبودی که مثل من
که بفهمی دارم چی میگم
دوری عذابه حاله خرابه نرو نرو جون من
خونه رو گرد و غبار میکشه
لااقل بهم بگو چی شده
که انقدر مصمم شدی
از پیش من بری زود یه جای دور
شب که بشه حال ما شه خراب خراب
تو با خیال راحتت بگیر بخواب
من خیره به ستاره های آسمون
تو ولی دلت خوشه با این و اون
حیف ـه دلی که عاشقونه پای تو موند
شب که بشه حال ما شه خراب خراب
تو با خیال ـه راحتت ، بگیر بخواب
من خیره به ستاره های آسمون
تو ولی دلت خوشه با این و اون
حیف دلی که عاشقونه پای تو مون

++

دانلود کامل با کیفیت 320 از رسانه سلطان موزیک

  • ۹۸/۱۰/۲۰
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی