دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ایوان بند گل اندام

Download New Music Evan Band – Gol Andam

پخش و دانلود از رسانه سلطان موزیک از لینک زیر منتشر شد

دانلود آهنگ ایوان بند گل اندام

 

ایوان بند گل اندام

 

دانلود آهنگ جدید ایوان بند گل اندام با لینک مستقیم

 

متن آهنگ گل اندام از ایوان بند

 

به تماشای تو یه عمره که عادت کردم
عاشقی کردم و انگار عبادت کردم
خواب چشمای تورو دیدم و بیدار شدم
من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم
چشم شهلای تو بدجوری خرابم کرده
منو تو عشق تو دیوانه حسابم کردم
دوتا یار که صدبار از هم نمیرنجن
عاشق شده ها عشقو که اینجوری نمیسنجن
گل اندام گل اندام ای یار گل اندام
عجب دلبر محبوبی شدی جان گل اندام

»───♫♫●|●|●♫♫───«

  • ۹۸/۱۰/۱۱
  • alireza tadaei

ایوان بند گل اندام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی