دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی لطفا

Download New Music Garsha Rezaei – Lotfan

پخش از رسانه سلطان موزیک

دانلود آهنگ گرشا رضایی لطفا

 

گرشا رضایی لطفا

 

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی لطفا با لینک مستقیم

 

متن آهنگ لطفا از گرشا رضایی

پای تو گیرم من یه چند وقته که بعد رفتنت دریا نمیرم
میترسم آخه بی هوا بارون بیاد دست کیو باید بگیرم
هر شب تو رویام من تورو میبینمت میگی کنارم خوبه حالت
میخندی و باز من گلای صورتی میذارم عشقم روی شالت

لطفا واسه من دلت نسوزه زندگی فوقش دو روزه
دوس دارم کلشو با تو بمونم
اصلا من به دنیا اومدم تا

+++

ترانه جدید و زیبای لطفا گرشا رضایی کامل

پخش با دو کیفیت 128 و 320 به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک

  • ۹۸/۱۰/۰۵
  • alireza tadaei

گرشا رضایی لطفا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی