دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند جنون

Download New Music Mehdi Ahmadvand – Jonoon

دانلود از رسانه سلطان موزیک با کیفیت 320

مهدی احمدوند جنون

 

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند جنون با لینک مستقیم

 

متن آهنگ جنون از مهدی احمدوند

 

من به دل دیوونم
یاد دادم نترسه از تنهایی
من سی سال تنها بودم
منو نترسون از تنهایی چی به سر من آوردی
وقتی که نفسمو بند آوردی تو آبرو عشقو بردی
طفلی دل دیوونه ی من رفتی منو تنها کردی
وقتی خودتو تو دل من جا کردی یه راه واسه من وا کردی

دانلود ترانه زیبای جنون مهدی احمدوند کامل با کیفیت 320

+++

مهدی احمدوند جنون

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی