دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید پدرام پالیز ای آشنای من

Download New Music Pedram Paliz – Ey Ashenaye Man

آهنگ های پدرام پالیز

پدرام پالیز ای آشنای من

 

پدرام پالیز ای آشنای من

 

متن آهنگ ای آشنای من از پدرام پالیز

 

در این خیالم که هرچه دارم آتش کشیدی و رفتی
بی تو دو چشمم خیره به عکست من را ندیدی و رفتی
هرچه باشم بی تو رویایی ندارم بی تو هیچم بی تو دنیایی ندارم
ای آشنای من ای تو دوای من با رفتنت من را به زندان کشاندی
باور نمیکردم دوباره برگردم به آن شبی که رفتی و با من نماندی
ای آشنای من ای تو دوای من با رفتنت من را به زندان کشاندی
باور نمیکردم دوباره برگردم به آن شبی که رفتی و با من نماندی
هر بار خواستم باهات حرف بزنم هیچوقت حرف منو نفهمیدی همیشه دعوا
چشماتو باز نکردی ببینی چی میگم درد دلمو بفهمی هیچوقت نفهمیدی منو …

 

+++

دانلود این ترانه زیبا از پدرام پالیز با کیفیت 320 از رسانه سلطان موزیک

 

 

  • ۹۸/۰۷/۲۳
  • alireza tadaei

پدرام پالیز ای آشنای من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی