دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده مثل تو نه

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – Mesle To Na

بزودی از رسانه سلطان موزیک

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده مثل تو نه


محسن ابراهیم زاده مثل تو نه


کندن از عشقت کار من نیست بازم

توی دله من یه دونه عشقه که بهش می نازم

تو دلت چی داری شب و روز که من حیرونشم

اسمه تو که باشه راه نداره که من دیوونه شم

پرسه توی خیابون نه قدم زیر بارون نه

هیچی مثه تو نه غیر حسه تو نه

همه اینا از عشقته که پر از بهونس دله من

همه اینا از عشقته که دیوونه خونه اس دله من

شک نکن بری روزگار بد با دلم تا می کنه

کی میتونه نبودتو آخه به دلم حالی کنه

تو واسم یه جوری عجیبه که دلم وابسته اس

غیر دلم به دلت راه نداره بسته اس

پرسه توی خیابون نه قدم زیر بارون نه

هیچی مثه تو نه غیر حسه تو نه

همه اینا از عشقته که پر از بهونس دله من

همه اینا از عشقته که دیوونه خونه اس دله من

پرسه توی خیابون نه قدم زیر بارون نه

هیچی مثه تو نه غیر حسه تو نه

همه اینا از عشقته که پر از بهونس دله من

همه اینا از عشقته که دیوونه خونه اس دله من

 

  • ۹۸/۰۴/۰۵
  • alireza tadaei

نظرات (۱)

پس کو لینک دانلود آهنگش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی