دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ فرزاد فرخ نشانه

Download New Music Farzad Farokh – Neshaaneh

پخش بزودی – دمو آهنگ اضافه شد

دانلود آهنگ فرزاد فرخ نشانه


فرزاد فرخ نشانه



متن آهنگ نشانه از فرزاد فرخ

 

نگاهت به قلبم نشانه شد مرا بیمار کرد

ز عشقی که از تو جا ماند مرا ز هر کسی بـیزار کرد

چگونه بی تو باشــم من که از خودم به خاطرت گذشتم

به حسـی که من دارم قسـم خورم که عاشقـت بمانم

به حسـی که من دارم قسـم خورم که عاشقـت بمانم

 دانلود اهنگ کامل نشانه فرزاد فرخ از لینک بالا منتشر شد

  • ۹۸/۰۳/۲۴
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی