دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بابک جهانبخش زندگی ادامه داره

Download New Music Babak Jahanbakhsh – Zendegi Edame Dare

” پخش دوم تیر ماه از سلطان موزیک “

دانلود آهنگ بابک جهانبخش زندگی ادامه داره




بابک جهانبخش زندگی ادامه داره


توضیحات بابک جهانبخش در خصوص پخش این آهنگ :

 

سلام
ممنون از پیگیری و لطفتون و قدردانم و بی نهایت افتخار میکنم به حضورتون
تولید موسیقی جدید خوب خیلی سخت شده کارهای زیادی آماده کردم
در سبک های متفاوت که مجبورم با دقت زیاد انتخاب کنم و پیش برم
چون هرکاری به یک فصلی میخوره یه وسواسی هم دارم
که کار رو سخت ترش میکنه بد قولی ها هم که بماند که میسازیم دیگه
ولی در نهایت کار جدیدم به نام زندگی ادامه داره دوم تیر ماه حتما منتشر میشه
و در کنسرت ۵ تیر ماه تهران در سالن نمایشگاه برای اولین بار اجرا خواهد شد.
موزیک ویدیو همین قطعه هم در حال ساخته که چند روز بعدش منتشر میشه
شک نکنید من همیشه به فکرتون هستم

پخش اختصاصی با کیفیت 320 منتشر شد

  • ۹۸/۰۳/۲۲
  • alireza tadaei

نظرات (۱)

عشق است بابک جهانبخش(((((:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی