دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ معین راهبر نفس راحت

Download New Music Moein Rahbar – Nafas Rahat

 پخش همین هفته از رسانه سلطان موزیک

دانلود آهنگ معین راهبر نفس راحت



معین راهبر نفس راحت


متن آهنگ نفس راحت از معین راهبر

 

من چجوری بی تو سر کنم
دیگه کیو بغل کنم
وقتی دلم میگیره به کی بگم عشق من
نشد که قسمتم بشی
نفس راحتم بشی
رفتی که درد من بشی

عشق من …

بزودی منتظر این اهنگ زیبا از معین راهبر باشید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی