دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ پدرام پالیز زیبای من

Download New Music Pedram Paliz – Zibaye Man

 پخش بزودی – دمو آهنگ اضافه شد

دانلود آهنگ پدرام پالیز زیبای من

 

دانلود آهنگ پدرام پالیز زیبای من

 

متن آهنگ زیبای من از پدرام پالیز

 

تشنه میمانم که شاید یک نفس بر من بباری
من چه دردی میکشم بی تو از این شب زنده داری
من نگارم میرود دارو ندارم میرود وای اگر روزی چو من تنها بماند
من نگارم میرود آرام جانم میرود وای اگر تنها لب دریا بماند


  • ۹۷/۰۹/۱۴
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی