دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مهدی احمدوند نرو

Download New Music Mehdi Ahmadvand – Naro

بزودی – دمو آهنگ اضافه شد

دانلود آهنگ مهدی احمدوند نرو

 

دانلود آهنگ مهدی احمدوند نرو

 

متن آهنگ نرو از مهدی احمدوند

 

تو که نیستی شب و جاده تا هرجا که بره

به هرجا میرسم هی هی خاطره

تو که رفتی خودت خاطره هاتو عشقتو

به هر در زدم این دل نشد از یاد ببره

تو که رفتی من دق کردم دو سه شبم هق هق کردم

انقدر از عشق خوندم که همه رو عاشق کردم

چرا منو ول کردی چرا دل دل کردی

چرا دلو احساسو یهو باطل کردی

اصلا بزار اسممو دیوونه بزار هرکی نمیدونه

بدونه که دیگه نمیتونه دل من بدونت

انقدر از دست تو حرص خوردم

 

دانلود با کیفیت 320

 

منبع : پرشین موزیک



  • ۹۷/۰۸/۱۶
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی