دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

دانلود جدیدترین آهنگ ها از تهران موزیک

تهران موزیک رسانه ی بروز موزیک در ایران

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ آرش دلفان بنام دوباره دل

Download New Music Arash Delfan – Dobare Del

دانلود آهنگ آرش دلفان بنام دوباره دل


دانلود آهنگ آرش دلفان بنام دوباره دل



متن آهنگ دوباره دل از آرش دلفان

 

دوباره دل هوای با تو بودن کرده

نگو این دل دوریه عشق تو باور کرده

دل من خسته از این دست به دعاها بردن

همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

حالا من یه آرزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تورو ببینه

حالا من یه آرزو دارم تو سینه

که دوباره چشم من تورو ببینه

♫♫

متن انگلیسی آهنگ آرش دلفان دوباره دل

♫♫

Dobare Del havaye ba to bodan karde

Nago in del dorie eshgh to bavar karde

Del man khaste az in dast doa ha bordan

Hame ye Arezoham ba raftan to mordan

Hala man ye Arezoo daram to sine

Ke dobare cheshm man toro bebine

Hala man ye Arezoo daram to sine

Ke dobare cheshm man toro bebine

 

  • ۹۷/۰۶/۱۲
  • alireza tadaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی